background

Monday, December 6, 2010

Topik hangat masa kini...???!!!

Hola...
td dok chat ngn kawan...dok bercerita sal sowang membe ni yg ada gaya bakal mendirikn masjid xlama lg...
alhamdulillah perhubungan telah direstui oleh kedua2 belah kluarga...tgu si kawan tamatkn master ujung thn ni jek..si laki pn dh keje..so xde mslh bg diorg..lg pn keluarga kawan kitowang 2 di klgn ustaz ustazah,so mang nk cegah la couple2 ni kn...
yg jd persoalan skg ni..nape tiap kali nyembang ngn kengkawan...xde topik len yg jd keutamaan...msti asyik dok tya bila nk kawen...kawan yg 2 dh nk kawen...kwn yg ni dh kawen nk dpt anak...n yg sewktu dgnnya la...
bila balik kg...sedare mara lak dok tya dh ada calon ke belum...bila lg nk menyusul...adoiii....pening pale bila disoal n dipaksa pk benda yg xpatut n xnk di pk ni...
nk kata umo dh tua....aku ase muda jek lg...haha...why not kita rilek2 sudeyyy...???haha...
tp 2 la...bila diasak dek soklan spesies  sama berulg kali ni...kita lak yg gerun...mmg umo kita ni umo yg dh wajib pk sal kawen ke??haishhh....xsuka tul....ingt kawen ni ikut suka ati bila2 masa nk ke??? bila dok baca berita kat metro ari2 lagi gerun..mcm2 cite sal rumahtgga ada...mmg la pokok pangkal pd individu...dat's y 2 bkn pkra yg org len ley tentukn utk kita..huhuuu...
so skg ni bila org tya bila nk kawen...aku mang ada 1 jawapan standard jek....saya kecik lg nk pk sal kawen...hahhahahhahhaha...padan muka org yg byk tya 2...

3 comments:

mizz sue said...

HIHI...SU NI PUN DAH TUNANG PUN..ORG TYA LAGI BILE NAK KAWIN..INGAT MAJLIS KAWIN NI 2-3 RINGGIT KOT..ADOII

ERNY SUHAIDA said...

haha itu la kn....diorg ingat bab kawen ni ikut suka suki je ke??mcm 2 la..bg yg lum jmpa calon sesuai, poblem nk jmp mr & miss.right wat pasangan...yg dh jmpa lak nk pk sal bajet lg...:))

Nor_Emylin said...

erny bila nak kahwin..tak sabarnya nak tunggu :-)