background

Monday, December 6, 2010

SALAM MAAL HIJRAH...SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARAM...('',)

Salam perpaduan...
alhamdulillah..kita dah pun masuk tahun baru kan...
semoga doa yg kita baca sbg doa akhir tahun td akan diterima oleh Allah Taala,semoga Dia telahpun meredhai atas segala kesilapan,kealpaan dan keterlajuran kita di sepanjang tahun lalu...
dan kini harapan kita lebih besar dalam doa yg kita panjatkn sbg doa awal thn kejap td...semoga Allah Taala akan sntiasa memberi keberkatan kepada kita untuk menjalani kehidupan bg hari2 seterusnya...semoga kita sntiasa di bawah lindungan-Nya,sntiasa mendapat syafaat...sntiasa menjadi antara hambaNya yang sntiasa dipelihara dari melakukan kemungkaran...untuk kita terus mencari keredhaan dalam kejayaan dan kebahagian hidup dunia akhirat.....
ummm..bercakap pasal tahun baru...apa pula agaknya azamku utk tahun ni ek??bagaimana pula dgn azam tahun sudah...sudah tercapaikah???alhamdulillah,rasanya setakat ni aku sgt bersyukur ngn segala kurniaan Allah kepada aku....mmg Dia sntiasa bantu aku dan mempermudahkn segala urusanku...semoga untuk hari2 seterusnya pn begitu juga...yg penting smga aku tidak alpa dengan sgla nikmat pemberianNya....
azam baru secara khususnya belum difikirkan secara detail lg...cuma aku harap tahun ni akan lebih cemerlang,gemilang n terbilang dr tahun n hari2 sebelum ni...smga aku terus success dalam hidup...dalam apa jua perkara...dalam apa jua tindakan n keputusan...smga aku sntiasa dilimpahkan rahmat...semoga aku sntiasa berada di landasan yg benar...semoga aku bjya mencari redhaNya baik di dunia mahupun akhirat...begitu jua doaku buat seluruh anggota keluarga...guru2 aku...sahabat2...serta semua muslimin muslimat...semoga kita sume sntiasa di bawah lindungan rahmat Allah SWT...amin.............:)))

No comments: