background

Sunday, December 5, 2010

My day...

salam 1 Malaysia...:))
aku nk kongsi rasa bangga terhadap diri sendiri ari ni...hehe...
kn ape...rini aku ada ceramah KPP...so kna bgn awl di hari cuti merupakan perkara yg sgt rugi utk aku sblm ni..haha...almaklum la dok sendiri...lu kat kg mmg jgn harap la kn...
tp xde maknanya awl pn bgn td..sbbnya aku smbg tdo pas subuh...sedar2 dh kul 8...adoii liat giler nk bgn....lak 2 ada bisikan kat telinga suh smbg tdo jek,p je dgr ceramah 2 len hari...haha...
tp aku bangga sbb aku bjya kuatkn smgt utk hadirkn diri gak..hehe...
tul la org ckp..nk amek lesen better anek time kita stdy..then ley amek sesama ngn kengkawan...
da keje ni ase nk rehat jekl ari cuti..da 2 xde kawan wat teman..yela,org len sume dh ada lesen...haiii...nyesal lak dulu men2 kn....buang masa n duit begitu saja....hohooo...
td nsb bek ada akk yg amek satu driving school ngn aku ada sama...lu x cane la nk menghadapi hari yg bosan td...
so for the next step...aku kna kuatkn smgt utk baca buku undang2 tu so that aku ley amek n lulus dgn cepat ujian komputer 2...waaaaaaaaaaaaaa...........
chaiyok2..............kengkawn doakan aku ek...:))

No comments: