background

Tuesday, April 7, 2009

i just can't believe...

beberapa ari yg lepas...diriku ini terasa sungguh tension...
memikirkn byk menda yg lum setel n nk dilakukn...
then terpikir le nk g release tension...
aku ajak membe aku g karaoke...haha...
b4 ni org ajak xpenah aku nk join...
takut...sbb xpenah pegi n xtau tmpat 2 cane...
agak kuno gk la aku ni...
dok imagine tmpt 2 cam yg aku tgk lam tv...kui3....
then bila membe aku ckp xde pape,trsa gk la nk g...
lam keadaanku yg xbape ok 2...
lam keadaan kepala angin yg sdg kegilaan...
p la kat alamanda....msk lam bilik karaoke 2...bersama 3org kwn yg len...
mula2 msg2 segan nk pegang mic n bukak mulut...haha....
then sekali dh buka mulut...xleh benti...
sampai lagu2 rock pn leh nyanyi....xtahan...haha....
plg x disangka bila 2 org kawan aku yg agk mengejutkn ku bila diorg pn tau nyanyi lagu rock...hahaha...nmpak je lembut...........:p
tp enjoy giler mlm 2...xpenah aku rs puas cam2...kua ngn ringn lam dada...
uish3....leka jap aku ngn hiburan dunia...huhuuuu
td pn kwn2 cos aku ajak pegi...tp xcukup geng xjd pegi...xsyok...huhuuu

No comments: