background

Wednesday, April 1, 2009

hola...
ntah nape badan aku rasa penat semacam 2 ari nih...huhuuu
xlarat jek nk wat keje...
dh le td hmpir dpt heart attact...
papa ucop msg kul 1.30...suh g jmpa dia tepat kul 2...
adoiii....kelam kabut hidup aku td takut lmbat....
nsb bek sampai tepat2 kul 2.....
n mood dia ok td...pesan aku suh wat cepat2 kerts projek...
takut xsempat katanya....
huhuu tau pn papa...lo awal2 xseksa kami msti dh ciap pnya......
neway alhamdulillah...dia paham jiwa jua akhirnya....

n b4 dat...aku dpt call dr sorang encik ni...
suh dtg inteview utk post PRO...kat intekma...resort under uitm..
encik ni semcm gak gatalnya...huhuuu
sok kena g interview..xtau la nk g x...
i'm not ready yet..huhuuu

then td sempat aku ym ngn kawan sekelas aku dulu yg baru mendirikan umah tangganya 16 Mac yg lalu....
wahhhhhh....hepy sakan dia bercerita sal alam umah tgganya 2...
moga bahagia ke akhir hayat..amin...
yg peliknya, dia ckp kawen ni banyak menda lucu terjd....
ummm....aku tanya la pe yg lucunya??
then dia kata kena alami sdri baru best...
haha semacam jek....
dia dh plan nk dpt baby...
huhuu best nya dpt baby sdri...
tp kalo aku...mmg xready lg...
besar tu tggjwb...aku xlayak lg nk pikul sume 2...
neway aku serahkn segalanya pd takdir...
cuma bese la...bila dekat nk abes stdy ni ramai pula yg bertanya soal kawen...
uish3............zaman skg ni masih terjd menda2 cam2 ek....
xpatut................
aku masih ada banyak lg komitmen utk menda len...
so soal kawen 2...mintak dijauhkn dl..huhuuuuu
neway hepy tgk kwn2 sume berbahagia ngn khdpan baru mrk...
gud luck my prens..............('',)

No comments: