background

Monday, March 16, 2009

My Day....

umm..dh dua ari dh xjenguk blog ni..
cuti 2 ari ni bz sket...terisi ngn banyak menda...
paling best aku sempat ke umah akak aku ari sabtu pas balik dr ofis...
dapat gak aku melepas rindu pd anak2 buah aku even kejap jek...
tp cedeyy bila diorg mintak jgn balik lg...huhuuu
sowy syg2 ku...che nie bz sket skg...dat's y jrg jmpa korg skg...
ya Allah...mintak cepat setel sgla hal2 aku...nk balik umah n jmpa anak2 buah aku...
yg xtahan nyer aku leh plak sesat sakan nk balik umah akak aku 2...
walhal tmpat yg bese dh...
mslh nk ingat jalan la aku nih..huhuuu
sebb sesat tu pun dh rugi banyak masa...uish3....
paling best sampai 3kali dok pusing jalan yg sama...
membebel akka aku leh sesat lg nk cari jalan ke umah...
fail jd pemandu pelancong aku nih...hehe...
cuti 2 ari ni leh ckp agak penat r...
tp alhamdulillah...penat yg berbaloi...
ada bebrapa perkara yg aku sempat setelkn...('',)
moga Allah terus beri kekuatan n pertlgn kpd aku utk lalui hari2 mendatg dgn penuh smgt n keberkatan....moga dipermudahkan segalanya utkku..amin........

2 comments:

Fazhass said...

rindu kat anak buah ye....tu blom ade anak sndr lg tu..huhu..da ade ank sndr wat keje pe nnt pon serba xkena...

ERNY SUHAIDA said...

huhuu 2 la pasal....
anak buah ni dh rasa cam anak sdri dah...syg kat diorg 2 rasa cam syg anak sdri...tp xtau lg narnya, sbb lum ada anak sdri..hehe....
bestnya dapat anak comel2 nt...hahhahaha