background

Wednesday, May 6, 2009

Aku bersama kenangan....

sedar xsedar...ari ni merupakan ari terakhir aku berada di kolej dato' onn...di bumi ukm sebagai pelajar komunikasi dan dasar awam..perasaan sedey xtergmbar aku rasakan saat ni...
sedeyy utk tinggalkan segala kenangan aku selama 3 tahun di sini...bersama teman2...lecturers...n segalanya di sini...sebak di dada hanya Tuhan yang tahu...apatah lagi xsempat bersua dengan teman2..n xsgp utk aku ucapkan salam perpisahan....aku tetiba jd emo..senstitf...sebabnya aku sedeyy pikirkan kita dh nak berpisah...xdapat hidup spt sebelum ni...sory buat korang yg terasa hati ngn aku 2-3 ari ni...aku xtau la...jd senstf tetiba...sebab aku dh bygkn ari ni akn muncul..ari perpisahan kita...nt hubungan kita sume pasti xkan seperti dulu lg...tiada gurau senda...kua bercanda bersama...makan bersama...lepak bersama..tido bersama...n segalanya bersama....waaaaaaaaaaaaaaaa....nape perpisahan harus berlaku?????????
aku xpernah rs kehilangan mcm ape yg aku rasa skang ni...hilang pakwe pn xrasa sebak camni skali..huhuuuu....mlm ni aku dh nk balik...balik umah jumpa abah..mami...adik2...setelah beberapa bulan aku janji nk balik n xde kesempatan...so b4 start praktikal next week...aku nk balik kotakan janji aku...then dtg kembali berjuang utk setelkan praktikal aku...hanya utk dapatkn segulung ijazah...yg semestinya meninggalkan bayk kenangan utk aku bersama korg...
doakan aku selamat..murah rezki...dipermudahkan segala2nya utk aku oleh Allah s.w.t. aku doakan korg sume turut mendapat apa yg diimpikan...semoga mendapat segalanya yg terbaik..amin ya rabbal alamin....akhir kata...aku mintak ampun n maaf atas sgla kesilapan dr hujung rambut ke hujung kaki...dr gurauan yg disengajakan, xsengaja, sedar or xsedar..kata2 mahupun tindakan aku...aku mintak halal segala makan minum n apa2 je yg terhutang budi kat korg...maaf kalo ada yg aku menegur secara lembut or kasar...xde niat nk menyakiti, sekadar berkongsi rasa n pndangan...aku harap kita sume akn berbahagia ngn kehidupan yg bakal kita sume lalui kelak....aku harap korg xkan lupakan aku..even aku hanya insan biasa yg tidak punya apa utk diingati...kecuali mataku yg kecik ni..huhuuu...sehingga berjumpa lagi...salam ukhwah fillah abadan abada...

1 comment:

toyan said...

salam jugak,.
pastikan kenangan tu kekal mantap dlm diri kita,.
perpisahan bkn beerti putus,.
perpisahan hanya di mata,.
bkn di hati,.
huuuu,.
salam praktkal buat soma.